Tekstgrootte

Inloggen Social Schools
  • Home
  • Onze school
    • Missie en Visie
    • Onderwijs
    • Onderwijsvernieuwingen
    • Team
    • Gebouw en faciliteiten
    • Bestuur 'Talent Primair'
    • Partners
    • Uitkomsten enquêtes
    • Leerschool (stagiaires)
  • Praktische zaken
    • Schooltijden
    • Schoolkalender
    • Vakantierooster
    • Verlof en afwezigheid
    • Nieuwsbrief
    • Opvang
    • Intern contact persoon (ICP)
    • Algemene Verordening Gegevensbescherming (privacy)
    • Klachtenprocedure
  • Ouders
    • Ouders in school
    • MR
    • OR
    • Ouderportalen
  • Leerlingen
    • Leerlingenraad
    • Schoolkrant
    • Link naar COOL-portaal kinderen
  • Downloads
    • Formulieren
    • Documenten
  • Contact
    • Kennismaken
    • Aanmelden
    • Vacatures
Talentvol
Zelfbewust
Betrokken
Ouderportalen

  • Missie en Visie
  • Onderwijs
  • Onderwijsvernieuwingen
  • Team
  • Gebouw en faciliteiten
  • Bestuur 'Talent Primair'
  • Partners
  • Uitkomsten enquêtes
  • Leerschool (stagiaires)

Continu in ontwikkeling

Een basisschool is continu in beweging, zo ook de Meester Kremerschool. Onze school is een lerende organisatie die de ontwikkelingen in het onderwijs volgt en elk jaar nieuwe zaken oppakt.

Vernieuwingen 2020-2021

Als basisschool ben je continu in beweging, zo ook de Meester Kremerschool. Onze school is een lerende organisatiedie de ontwikkelingen in het onderwijs volgt en elk jaar nieuwe zaken oppakt. In schooljaar 2020-2021 gaan we met de volgende zaken aan de slag:

Als basisschool ben je continu in beweging, zo ook de Meester Kremerschool. Onze school is een lerende organisatie die de ontwikkelingen in het onderwijs volgt en elk jaar nieuwe zaken oppakt. In schooljaar 2020-2021 gaan we met de volgende zaken aan de slag:

1. We gaan verder met het werken met de ‘STER-Methode’ en de daarbij noodzakelijke onderwijskundige veranderingen. Deze STER-methode heeft hoofdthema’s waarmee we een groep en de kinderen in kaart kunnen brengen.
Deze thema’s zijn: - Leefklimaat / welbevinden.
- Positief leerklimaat en betrokkenheid.
- Zelfstandig en verantwoordelijk gedrag.
- Sociaal vaardig gedrag.
- Leeropbrengsten die recht doen aan het potentieel van de kinderen.

Dit jaar ligt er extra focus vooral op de finetuning in de dagelijkse praktijk

2. We gaan onze rapporten aanpassen. De rapporten lopen nu via ParnasSys (administratiesysteem). Er wordt gekeken op welke wijze wij de rapporten willen vormgeven vanuit de nieuwe werkwijze en methodes. Ook onderzoeken we of het werken met het portfolio van Social Schools een manier is om mee te werken.

3. Er zijn weer veel mooie activiteiten op de school op het gebied van Kunst en Cultuur. Een leerkracht heeft de cursus ICC (Interne Cultuur Coördinator) gevolgd en een ICC plan geschreven. Hierin komen beleid en activiteiten dan mooi samen. Dit plan gaan we concreet uitwerken.

4. We gaan verder met het uitwerken van de 21ste eeuwse vaardigheden in de groep 1/2 (spelend, ontdekkend en onderzoekend leren centraal). Bij de kleuters werken we n.a.v. de leerlijnen en daar de activiteiten aan koppelen. Ondersteuning daarbij biedt de software van het digikeuzebord

 


Snel naar

Uw kind aanmelden

De schoolgids

Social Schools

Contact opnemen

Onze school Missie en Visie Onderwijs Onderwijsvernieuwingen Team Gebouw en faciliteiten Bestuur 'Talent Primair' Partners Uitkomsten enquêtes Leerschool (stagiaires)
Praktische zaken Schooltijden Schoolkalender Vakantierooster Verlof en afwezigheid Nieuwsbrief Opvang Intern contact persoon (ICP) Algemene Verordening Gegevensbescherming (privacy) Klachtenprocedure
Ouders Ouders in school MR OR Ouderportalen
Leerlingen Leerlingenraad Schoolkrant Link naar COOL-portaal kinderen
Downloads Formulieren Documenten
Contact Kennismaken Aanmelden Vacatures
  • Cookie instellingen

Powered by Social Schools